Nailberry Cadenzza Interview

Nailberry Cadenzza Interview

Vi er glade for at kunne meddele, at vi i denne måned samarbejder med Cadenzza , et luksuriøst modesmykkemærke, som er en del af Swarovski-gruppen. Cadenzza har en fabelagtig flagskibsbutik i Covent Garden blandt yderligere 6 butikker i Storbritannien. I løbet af maj måned vil kunder, der bruger £150 i butikken, modtage en gaveæske med 2 Nailberry negleforsvindinger efter eget valg fra et udvalgt udvalg.

Vi besluttede at tage fat på Elisabeth Stark , Cadenzzas marketingdirektør, for at diskutere vores spændende samarbejde med dem.

1.Hej Elisabeth, så fortæl os historien bag Cadenzza?

    For 3 år siden besluttede Swarovski at gå efter et nyt detailkoncept, der viser de smukkeste smykkedesigns fra hele verden. Smykker er hurtigt ved at blive det vigtigste tilbehør for kvinder, da det understreger og udtrykker en persons individualitet og skønhed.

    2.Hvorfor har du valgt Nailberry at samarbejde med?

      Nailberrys luksuriøse udvalg af produkter passer perfekt til vores brand og passer til vores forårssommertrends med nuancer, der passer til hver kollektion.

      3.Hvis du kunne vælge én Nailberry-lak fra samarbejdet, hvilken ville det være, og hvilket smykke ville du matche den med?

        Det ville være den smukt bløde Mystere-lak, som bæres med vores rosaguld Polygon-kollektion – de sarte toner ville fungere godt med et sprødt, helt hvidt look til dagen

        4.Coco Chanel sagde engang, "inden hun forlader huset, skal en dame se sig i spejlet og fjerne ét tilbehør". Hvor mange smykker skal du i gennemsnit bære med et outfit?

          Det er rigtigt, at der er en grænse for tilbehør og især for statement pieces bør man gå efter enten en enkelt fed halskæde eller statement øreringe med smart skræddersyet.

          En meget stærk trend, især denne sommer, er at stable og blande sarte smykker – til denne trend kan du endda gå efter ørestikker eller ørebøjler, bittesmå halskæder, en masse armringe og fingerspidsringe. Aldrig for meget!

          5. Vi er glade for at høre, at din Covent Garden er blevet renoveret, hvilket i øvrigt er helt fantastisk! Vi elsker de nye vindueskoncepter - hvilke designere er blevet fremhævet?

            Vi byder på Vivienne Westwood, Versace, Kenzo – samt vores private label, Cadenzza.

            6. Vi elsker din 2016 Spring Summer kampagne, der blev optaget i Marbella, hvad var inspirationen bag denne sæsons kollektion?

              Inspirationen var (naturligvis) at vise mere hud, femininitet og fremkalde en smuk sommerlig følelse med masser af følelser til billederne og til smykkerne.

              Vi ville også gerne vise, at vores smykker ikke kun er beregnet til elegante aftener, store soiréer osv. men til hver dag!

              7.Hvis du kunne vælge én Nailberry-farve på dine negle til at bære for evigt, hvad ville det være?

                Jeg skulle vælge mandel; det er tidløst, elegant, sofistikeret og ville kunne bæres med alt og alt...