Tilbagebetalings politik

Returnering og ombytning
Vi håber, at du er glad for din ordre. Men hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds, eller du på anden måde ønsker at annullere din ordre, kan du returnere en hvilken som helst vare i dens oprindelige stand for at få pengene tilbage inden for 14 arbejdsdage fra levering.
Hvis du returnerer varer af andre årsager end mangler ved varen, eller ufuldstændig eller forkert levering, skal du sørge for og betale for returneringen af ​​varerne til os. Sørg for, at du får et portobevis, når du returnerer varerne til os. Du bør beholde dit portobevis for at kunne give os bevis for, at du har returneret varerne, i det usandsynlige tilfælde, at vi ikke modtager den returnerede pakke.
Hvis du har brug for en tilbagebetaling, refunderer vi den pris, du har betalt for varerne (ikke inklusive leveringsomkostninger) inden for fjorten (14) dage efter modtagelse af dine returnerede varer, forudsat at du har returneret varerne til os inden for 14 arbejdsdage efter levering til du eller din meddeler os om annullering.
Tilbagebetalinger vil kun blive foretaget mod det originale kredit-/betalingskort.
Hvis du annullerer din ordre, men ikke returnerer sådanne varer til os inden for 14 arbejdsdage efter at have underrettet os om annullering, er vi berettiget til at tilbageholde betaling af enhver refusion.
Bemærk venligst: Vi yder ikke fuld refusion, hvis varer viser tegn på urimelig brug. Under sådanne omstændigheder vil vi meddele dig, at et reduceret refusionsbeløb vil være tilgængeligt, eller du kan vælge at sørge for, at sådanne varer returneres til dig inden for 28 dage efter vores meddelelse.
Kunder, der ønsker at returnere neglelakvarer, bør tage hensyn til eventuelle mærknings- og emballeringsretningslinjer, der er udarbejdet af Royal Mail eller enhver anden kurer, der bruges.

Beskadigede/defekte/forkerte varer
Hvis de varer, du modtager, er beskadigede eller defekte på nogen måde, eller ikke det, du oprindeligt bestilte, vil vi med glæde ombytte varerne eller tilbyde dig en refusion.
Giv os venligst besked med det samme ved at sende en e-mail til vores kundeserviceteam på nailberry@nailberry.co.uk (mandag - fredag ​​kl. 9.00 - 17.00. Eksklusiv helligdage).
For at sikre hurtig løsning bedes du angive ordrenummeret og opbevare kassen, emballagematerialer og de beskadigede genstande til inspektion af transportøren.

Udsalgsvarer (hvis relevant)
Kun varer til almindelig pris kan refunderes, udsalgsvarer kan desværre ikke refunderes.

Denne politik påvirker ikke dine rettigheder i henhold til lovgivningen som forbruger, som også gælder.

Returneringsprocessen.
Sådan returnerer du din ordre:

Returnering af produktet
Bemærk venligst, at der ikke ydes fuld refusion for returnerede varer, der viser tegn på urimelig brug. Varer skal returneres til os inden for 14 arbejdsdage efter levering til dig, eller du har meddelt os om annullering. Sørg for, at den returnerede pakke er korrekt forseglet.
Uanset hvordan du returnerer din pakke, bedes du beholde dit portobevis for at give os bevis for, at du har returneret varerne i det usandsynlige tilfælde, at vi ikke modtager den returnerede pakke. Vi kan ikke påtage os ansvar for returnerede varer tabt under transport.

Postadressen er for returnering er;

NBY London Ltd
Studie 5.17
Grand Union Studios
332 Ladbroke Grove
London
W10 5AD

Behandling af tilbagebetalingen
Hvis du har valgt en refusion, behandler vi den beregnede refusion inden for tredive (30) dage efter modtagelse af dine returnerede varer, forudsat at du har returneret varerne til os i deres oprindelige stand inden for 14 arbejdsdage fra levering. Du vil modtage e-mail-meddelelse om din refusion fra vores kundeserviceteam.
Hvis du har anmodet om ombytning eller ombytning, vil dette blive behandlet inden for 7 arbejdsdage efter modtagelse af dine returnerede varer og vil blive leveret via standardlevering.